poniedziałek, 8 lipca 2013

WYNIKI - Ćwierćmaraton Szwajcarii Kaszubskiej

Dystans: 11 500 metrów

Czas Brutto: 1h 05m 26s
Czas Netto: 1h 05m 13s

Miejsce w kategorii Open: 186 na 258
W kategorii Mężczyźni 16-29: 39 na 50
W kategorii Mężczyźni: 164 na 206

Tempo Brutto: 5:41/km
Tempo Netto: 5:40/km

Kolejny start za mną! Tym razem jak w tytule: "Ćwierćmaraton". Ten bieg pokazał mi dlaczego na ten rejon mówi się Szwajcaria Kaszubska, chociaż moim zdaniem powinno się mówić Alpy Kaszubskie! nie licząc dwóch zbiegów, cała trasa była jednym wielkim podbiegiem, jako że na mojej treningowej trasie takowych nie ma, był to dla mnie ogromny wysiłek.

Słońce i 25 stopni Celsjusza sprawiło, że nie przebiegłem obojętnie obok punktu z wodą, która tym razem nazywałem w myślach Aqua Vitae :D

258 uczestników ukończyło i muszę przyznać, że bardzo podobała mi się organizacja, po biegu ciepły posiłek dla każdego, możliwość skorzystania z pryszniców, zbiórka krwi i festyn towarzyszący :) Polecam wszystkim wzięcie udziału w przyszłym roku.

Jeśli chodzi o mnie to mimo niedoskonałych przygotowań, osiągnąłem zaskakująco dobry wynik, tempo w stosunku do biegu świętojańskiego jest lepsze o minutę, co biorąc pod uwagę trudność trasy sprawia mi ogromną radość.

Zastanawiam się nad kolejnymi zawodami, ale tym razem to nic pewnego.

Ten start zdecydowanie na +


1 komentarz: