sobota, 22 czerwca 2013

Bieg Świętojański - moje wyniki :)


Czas oficjalny ze startu wspólnego: 1h 07m 33s
Miejsce: 3858 na 4566 osób :)

Czas netto (po faktycznym przekroczeniu przeze mnie linii startu):
1h 04m 06s

Dodatkowe statystyki:
Klasyfikacja wśród mężczyzn: 2976
W swojej kategorii wiekowej (M20): 946
Tempo: 6,45min/km ; 8,9 km/h

Start był wspólny więc najpierw wystartowali Kenijczycy :D chociaż i tak wygrał biały (to dopiero niespodzianka :P ) Ja oczywiście byłem w grupie oznaczonej jako "Lamy" a na dodatek omal się nie spóźniłem więc wśród Lam byłem prawie na końcu, więc od wystrzału działa z Błyskawicy do faktycznego przekroczenia linii dreptałem przez kilka minut :D

Brutto i netto czas mnie zadowalają, pierwszy był poniżej 70 minut (cel podstawowy), zaś drugi poniżej 65 minut (cel wymarzony).
  Później wrzucę jakieś fotki :)

Zachęcam do wzięcia udziału 11 listopada, super atmosfera - a wyprzedzanie innych biegaczy - bezcenne :D

EDIT

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz