czwartek, 5 września 2013

Pierwszy trening z Endomondo

Czas: 54m:50s
Trzy okrążenia na Mojej Trasie, czyli wg GPS 9,5 km

Dzisiaj po raz pierwszy wybrałem się na trening z telefonem. Fajna sprawa, na profilu mam pełne statystyki i ilość spalonych hamburgerów :D Nie mam jednak zamiaru spamować facebooka moim treningami, wystarczy, że spamuję blogiem.

Powinienem zacząć jeszcze odnotowywać wskazania pulsometru - wtedy dysponowałbym pełnymi statystykami treningowymi. Wtedy jednak musiałbym chyba je przenosić do arkusza kalkulacyjnego.

Jak na pierwsze wyjście w tygodniu, czwartek to dość późno, jednak na poniedziałek i środę przypada mi siłownia, a we wtorek postanowiłem iść oddać krew.
Następnym razem chyba podziękuję za czekoladę, za dużo kalorii, za słaba wola  :D

Pracuję właśnie nad harmonogramem treningowym do półmaratonu, chociaż jeszcze nie wiem do którego :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz