wtorek, 1 kwietnia 2014

Autobusy

Oczywiście wczoraj gdy już w końcu wróciłem z uczelni, zasiadłem do GIMPa i htmla i tyle było z mojego biegania.

Z zasady, że po obiedzie trzeba odczekać dwie godziny przed treningiem, zrezygnowałem już dawno, bo musiałbym rzucić bieganie.
Niemniej jednak Wam stanowczo polecam stosowanie się do niej, aby uniknąć nieprzyjemności związanych z przewodem pokarmowym.

Po kilku tygodniach przerwy, owsianka ponownie zagościła w moim jadłospisie i mam nadzieję, że już go nie opuści. Szkoda, że czas nie pozwolił mi jej dokończyć :-P
Mmm... Z dodatkiem kakao i miodu, polecam :-)

Co do fotki, to pstryknięta w autobusie, prasa biegowa jest zawsze dobrym źródłem motywacji. Oczywiście RW to nie Bieganie, ale i tutaj znajdą się czasem wartościowe porady :-)
Obowiązkowa pozycja dla początkujących!

Miłego dnia i do zobaczenia na ulicy :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz