wtorek, 1 kwietnia 2014

Biegat Kartuski

Cześć! Chciałbym przedstawić Wam dziś fanpage który założyłem:


Kliknij w obrazek ;)

To pierwsze słowo jest neologizmem powstałym ze zlepku słów BIEG i powiAT i odnosi się do zadania stronki.
Zainspirowały mnie do założenia tej strony dwie sprawy: po pierwsze, jakiś czas temu na moją skrzynkę w portalu Maratony Polskie, wpłynął list od pewnego biegacza, który wyraził nadzieję na to, że przy okazji następnego biegu uda nam się spotkać, jako że jesteśmy z tych saych okolic.
Po drugie, w ten weekend w Piaśnicy odbywają się pierwsze w tym sezonie zawody z cyklu Kaszuby Biegają i jadę na nie sam, gdyż niestety nie mam żadnej ekipy biegowej.

Stąd pomysł aby powstał profil na którym można by się umawiać na biegach, przekazywać sobie informacje, wskazówki itd...

Wszystko oczywiście pro publico bono :)

Jeśli macie jakiś znajomych, którzy biegają, chcą biegać, lub po prostu są zainteresowani tematem, to wyślijcie im proszę poniższy link:


https://www.facebook.com/BiegatKartuski

i udostępnijcie jeśli łaska :)

Mam nadzieję, że stronka przyniesie nam dużo pożytku :)

Jeśli ktoś chciałby mi pomóc we współtworzeniu jako admin to zapraszam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz