poniedziałek, 6 stycznia 2014

Cracovia Maraton

Cześć!
Wraz z nowym rokiem postanowiłem powrócić do prowadzenia swojego internetowego dziennika treningowego, jaki stanowi ten blog. Zrobiłem to jednak nie bez powodu. Powodem jest moje największe postanowienie noworoczne, a mianowicie:

Uznałem za logiczne, iż kolejnym krokiem mojej biegowej zajawki powinien być królewski dystans 42195m.

Oczywiście mogłem wybrać nieco łatwiejszy wariant i jechać na Maraton Solidarności do Gdańska, ale postanowiłem uczynić "mój pierwszy raz" niezwykłym wydarzeniem. Przy okazji pozwiedzam Kraków, chociaż podejrzewam, że wracając drugim brzegiem Wisły będę miał już wszystkiego dosyć.
Mam zamiar dać z siebie wszystko i nie tylko dobiec do mety, ale osiągnąć pewien wymarzony wynik, który jednak pozostawię dla siebie, jako tajemnicę przygotowań.

Jestem w trakcie rozpisywania planu treningowego, obejmującego IV etapy budowania siły, w czasie których jednocześnie będę powoli budował wytrzymałość.
Ostatni zeszłoroczny trening na którym zrobiłem 28 km pokazuje, że jestem w nie najgorszej formie, więc mogę się skupić na spokojnym budowaniu formy, bez większej presji czasu :)

Maraton startuje w niedzielę, 18 maja 2014 roku, o godzinie 9.30 na Rynku Głównym w Krakowie.
Mój numer startowy to:
2847

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz